inwestycje.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-04-01
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa fabrycznie nowego analizatora do oznaczania tłuszczu surowego
Organizator:EKOPLON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres: Grabki Duże 82, 28-225 Szydłów
Województwo / powiat: świętokrzyskie, pow. staszowski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 667 990 281
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Opis:Dostawa fabrycznie nowego analizatora do oznaczania tłuszczu surowego - sześciostanowiskowego automatycznego systemu do ekstrakcji rozpuszczalnikowej (1 szt.)
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowego analizatora do oznaczania tłuszczu surowego - sześciostanowiskowego automatycznego systemu do ekstrakcji rozpuszczalnikowej (1 szt.).
Cel zamówienia
1. Celem postępowania jest wybór Dostawcy, który dostarczy fabrycznie nowy analizator do oznaczania tłuszczu surowego - sześciostanowiskowy automatyczny system do ekstrakcji rozpuszczalnikowej (1 szt.) w ramach projektu POIR.01.01.01-00-0169/19 pod nazwą ,,Innowacyjny program żywienia brojlera kurzego maksymalizujący dobrostan i wskaźniki produkcyjne oraz wartość prozdrowotną i jakość mięsa drobiowego"
2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 1.1 ,,Projekty B+R przedsiębiorstw", Poddziałanie 1.1.1 ,,Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa".
3. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, określoną w Wytycznych Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 22 sierpnia 2019 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, zwanymi dalej: ,,Wytycznymi Ministra Inwestycji i Rozwoju"
4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, jak też Wytyczne Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 22 sierpnia 2019 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego analizatora do oznaczania tłuszczu surowego - sześciostanowiskowego automatycznego systemu do ekstrakcji rozpuszczalnikowej (1 szt.) o parametrach nie gorszych lub równoważnych:
? Maksymalna objętość próbki: około 45 ml
? Wielkość próbki dla tłuszczu surowego: 0,5 - 15 g
? Objętość rozpuszczalnika/ próbkę: 70-90 ml
? Odzysk rozpuszczalnika z jednej próbki: min 80%
? Liczba próbek analizowanych równocześnie: 6 próbek
? Liczba stanowisk: 6 stanowisk
? Szybkość ekstrakcji: maksymalnie 60 minut
? Automatyczne (bezobsługowe) etapy ekstrakcji
? Powtarzalność jakości wyniku: +/- 1 %
? Czas osiągania temperatury roboczej: maksymalnie 10 min
? Dzienna wydajność: maksymalnie 42 próbki
? Zakres pomiaru: 0,1-100 % zawartości tłuszczu
? Ilość programów ekstrakcji: 1-9
? Automatyzacja zapewniająca pracę bez nadzoru (w tym automatyczne wyłączanie po zakończeniu pracy)
? W skład analizatora powinna wchodzić zewnętrzna jednostka sterująca
? Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż analizatora do miejscowości Grabki Duże 82, 28-225 Szydłów
? Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu Zamawiającego z bezpiecznej obsługi analizatora
? Okres gwarancji: min 24 miesiące od daty uruchomienia analizatora u Zamawiającego
? Czas reakcji serwisu: maksymalnie 48 godzin
? Przedmiot zamówienia zostanie sfinansowany w postaci leasingu przez podmiot finansujący wskazany przez Zamawiającego
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Mogące wystąpić w zapytaniu ofertowym oraz jego załącznikach nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ,,ofert równoważnych". Przez ,,ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert
do dnia 08-04-2020
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty wraz z załącznikami można składać:
a) pocztą lub osobiście na adres:
EKOPLON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Grabki Duże 82
28-225 Szydłów
b) lub w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres sadlocha.radoslaw@ekoplon.pl
2. Liczy się data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Ofertę składaną pocztą lub osobiście należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu/kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści.
5. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winna być zaadresowane na Zamawiającego, tj. pod adres:
EKOPLON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Grabki Duże 82
28-225 Szydłów
oraz posiadać oznaczenie:
,,Oferta w odpowiedzi na Zapytanie Ofertowe nr 1241216 z dnia 01.04.2020 r."
6. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (tj. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji, nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w Zapytaniu Ofertowym lub przedwczesne/przypadkowe otwarcie ofert) ponosi Wykonawca.
7. Oferta powinna być przygotowana wg wytycznych i informacji określonych w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - ,,Sposób przygotowania i oceny oferty".
Termin składania:2020-04-08
Miejsce i termin realizacji:Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: świętokrzyskie Powiat: staszowski Miejscowość: Grabki Duże 82 28-225 Szydłów
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 8 tygodni od daty podpisania umowy sprzedaży z podmiotem udzielającym Zamawiającemu leasingu.
Nieterminowa dostawa będzie obwarowana naliczeniem kar umownych.
Wymagania:Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
Nie dotyczy
Potencjał techniczny
Nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku, Wykonawca przedłoży oświadczenie, że nie zalega w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne. Oświadczenie to stanowi część formularza ofertowego - załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dodatkowe warunki
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia realizacji całego przedmiotu zamówienia Podwykonawcy.
Warunki zmiany umowy
Zawarcie umowy
1. Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza zostanie zaproszony do podpisania umowy na realizacje przedmiotu zamówienia. Miejsce i termin zawarcia Umowy wskaże Zamawiający.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Oferentem, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1. Termin zakończenia realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej terminowe wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym Oferent zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jaki to zdarzenie miało na przebieg realizacji zamówienia
b) zaistnienia innych nadzwyczajnych okoliczności niż siła wyższa, uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy, których Strony, przy dochowaniu należytej staranności, nie przewidziały przy zawarciu Umowy i nie są przez nich zawinione;
c) zawieszenia realizacji zamówienia przez Zamawiającego z powodu wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu Umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu realizacji zamówienia Zamawiający powiadomi Oferenta wskazując przyczynę zawieszenia;
d) konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający lub Oferent nie mogli, działając z należytą starannością przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności grożących rażącą stratą, niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, przy czym zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru Umowy;
e) Wydłużenia postępowań w sprawie wydawania decyzji administracyjnych związanych z przedmiotem umowy, o ile nie zostało to spowodowane z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda z ww. zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy lub rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym Oferent zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji zamówienia
b) zaistnienia innych nadzwyczajnych okoliczności niż siła wyższa, w szczególności grożących rażącą stratą, niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, których Strony, przy dochowaniu należytej staranności, nie przewidziały przy zawarciu Umowy i nie są przez nich zawinione;
c) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Oferenta i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy
Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda z ww. zmian może być powiązana ze zmniejszeniem wynagrodzenia.
3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w realizacji przedmiotu Umowy, za jego uprzednią zgodą, w przypadku, gdy wystąpi:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy;
c) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda z ww. zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia.
4. Wynagrodzenie Oferenta określone w umowie może ulec zmianom w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Oferenta, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Oferenta,
5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenia zmian Umowy na zasadach przewidzianych w pkt 20) lit. b) - e) rozdziału 6.5.2. Zasada konkurencyjności Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 tj. Zamawiający dopuszcza zlecenie Wykonawcy dodatkowych zamówień, przy czym po łącznym spełnieniu poniżej wskazanych warunków:
o zamówienia dodatkowe są niezbędne dla prawidłowego wykonania podstawowego zadania,
o wykonanie zamówień dodatkowych stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem Umowy przez strony,
o realizacja zamówień dodatkowych przed ich wykonaniem, zostanie w formie pisemnej zaakceptowana przez obie strony,
o zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
o zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
o wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Opisane wyżej zmiany treści umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Zmiany te mogą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia.
Warunki zmian:
1. Inicjowanie zmian - na wniosek Zamawiającego i/lub Oferenta.
2. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych.
Forma zmian - aneks do umowy z Oferentem w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta przygotowana na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym przygotowane na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
Uwagi:Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Ocena odnosząca się do przedmiotu zamówienia zostanie dokonana w systemie punktowym z wagami w oparciu o następujące kryteria punktowane:
a) Kryterium cena brutto przedmiotu zamówienia (KC) - waga 100 %
Oferent określa cenę ryczałtową brutto przedmiotu zamówienia w złotych polskich, która obejmować będzie wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w Zapytaniu Ofertowym i jego Załącznikach. Przedstawiona w ofercie cena będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną uwzględniającą ewentualne rabaty i upusty (nie dopuszcza się rabatów rzeczowych), obejmującą należny podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz wszelkie koszty związane z właściwym przygotowaniem i wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Cena ryczałtowa brutto powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeśli Oferent określi cenę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją na PLN po średnim kursie NBP (tabela A) z dnia ogłoszenia zapytania ofertowego.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Liczba punktów w kryterium ,,cena brutto przedmiotu zamówienia" będzie przyznawana według poniższego wzoru:
(cena ryczałtowa brutto najtańszej spośród złożonych ofert / cena ryczałtowa brutto rozpatrywanej oferty) x 100 x 100% (waga kryterium) = liczba punktów oferty rozpatrywanej (KC)
2. Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100. Wartość uzyskanych punktów ofert określona zostanie wg wzoru:
Wartość punktowa oferty = KC
3. W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Oferent pominie jedno lub więcej kryteriów w ocenie zostanie przyznanych mu 0 pkt. w danym kryterium.
4. Punktacja będzie zaokrąglana w górę, do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która jest poprawna formalnie, spełniła wszystkie warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu oraz w toku oceny uzyska największą liczbę punktów.
6. Zamawiający, po dokonaniu oceny otrzymanych ofert, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykluczenia
I. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferent jest zobowiązany do podpisania Oświadczenia o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym (oświadczenie stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego).
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
EKOPLON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA.
Adres
28-225 Grabki Duże
świętokrzyskie , staszowski
Numer telefonu
667 990 281
NIP
6570082311
Tytuł projektu
Innowacyjny program żywienia brojlera kurzego maksymalizujący dobrostan i wskaźniki produkcyjne oraz wartość prozdrowotną i jakość mięsa drobiowego
Numer projektu
POIR.01.01.01-00-0169/19-00
Kontakt:Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Sadłocha Radosław
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
667 990 281
Kod CPV:38434000-6
Numer dokumentu:1241216
Źródło: Internet i własne
Załączniki: