inwestycje.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2020-02-19
Przedmiot ogłoszenia:Kompleksowa obsługa i organizacja imprezy masowej
Organizator:Wieluński Dom Kultury
Adres: Krakowskie Przedmieście 5, 98-300 Wieluń
Województwo / powiat: łódzkie, pow. wieluński
Państwo: Polska
Telefon / fax:43 843 86 40, 43 843 86 40, 730 785 561
E-mail:
Opis:Kompleksowa obsługa i organizacja ,,Dni Wielunia 2020"
(o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art.4 pkt.8 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych)
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Kompleksowa obsługa i organizacja imprezy masowej Dni Wielunia 2020, która odbędzie się w terminie 13-14.06.2020 r. w Wieluniu, w Parku miejskim im. Żwirki i Wigury przy ul. Sienkiewicza/ul. Piłsudskiego/ul. Krakowskie Przedmieście - załącznik nr 1 mapa terenu, w zakresie opisanym w niniejszym zapytaniu i załączonym projekcie umowy, a w szczególności:
1) Przejęcia na siebie wszystkich obowiązków i odpowiedzialności organizatora imprezy masowej zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (tj. Dz. U. z 2019 r., póz. 2171 z późn. zmianami). Impreza masowa min. 5 tyś. uczestników.
2) Przygotowanie projektu organizacji ruchu w uzgodnieniu z KPP w Wieluniu - załącznik nr 1 mapa terenu.
3) Przygotowanie instrukcji P.POŻ.
4) Ustawienie czasowego oznakowania drogowego zgodnie z projektem organizacji ruchu i dokonanie jego odbioru z odpowiednimi organami.
5) Zawarcia przez Wykonawcę umów z Grubson i KAYAH w ciągu 7 dni od zawarcia umowy z Wieluńskim Domem Kultury. Terminy z Artystami są zarezerwowane przez Wieluński Dom Kultury. Łączna wartość wynagrodzenia tych Artystów wynosi 72 500,00 zł netto.
6) Dostawa, montaż, najem, obsługa i demontaż wraz z wywiezieniem agregatu prądotwórczego 200kW.
7) Zapewnienia na własny koszt i ryzyko scenotechniki, zgodnie z liderami Grubsona i KAYAH, w szczególności:
a) dostawa, montaż, najem, obsługa i demontaż wraz z wywiezieniem sceny, w kolorze czarnym, o wymiarach min. 12m x 10m, osłoniętych z trzech stron estetyczną czarną siatką z zadaszeniem dwuspadowym. Scena wyposażona w schody oraz podesty pod instrumenty zgodne z liderami,
b) dostawa, montaż, najem, obsługa i demontaż wraz z wywiezieniem oświetlenia estradowego zgodnego z liderami zespołów,
c) dostawa, montaż, najem, obsługa i demontaż wraz z wywiezieniem ekranu Led o wym. 5m x 3m, SMD 8P wraz z kamerą oraz realizacją wizji,
d) zapewnienie pełnej obsługi technicznej imprezy ,,Dni Wielunia 2020" powinno uwzględniać wymogi riderów załączonych do zapytania (bez obsługi w garderobach i cateringu artystów podczas koncertów),
e) uzyskanie wszelkich pozwoleń i zgód na postawienie tymczasowych obiektów - sceny, toalet, backstage, itd.
8) Dostawa, montaż, najem, obsługa i demontaż wraz z wywiezieniem estradowego
systemu nagłośnieniowego "linę array" zgodnego z riderami zespołów, dostosowanego do wielkości terenu, na którym odbywać się ma Wydarzenie.
9) Zapewnienia ochrony Wydarzenia zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych - Ochrona osób i mienia podczas trwania imprezy masowej, zgodnie z obowiązującym prawem, a dodatkowo zabezpieczenie mienia i bezpieczeństwa artystów od momentu przyjazdu na teren Wydarzenia, do czasu ostatecznego ich wyjazdu.
10) Zapewnienia zabezpieczenia medycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami
0 bezpieczeństwie imprez masowych.
11) Zapewnienia (montaż, serwis, demontaż) ogrodzeń terenu imprezy masowej -Dni Wielunia 2020 w dniach 13 - 14.06.2020 r. na terenie Parku im. Żwirki i Wigury przy ul. Sienkiewicza/ul. Piłsudskiego/ ul. Krakowskie Przedmieście w Wieluniu, w szczególności:
a) Wykonawca zapewni dostawę, rozładunek, montaż oraz demontaż, załadunek
1 wywóz płotów przenośnych do wygrodzenia terenu imprezy masowej w Parku im. Żwirki i Wigury w postaci nie mniej niż 390 m płotów scenicznych lekkich o wysokości do 150 cm oraz nie mniej niż 75 metrów (w tym narożniki) ciężkich płotów zaporowych do zabezpieczenia sceny przed dostępem publiczności,
b) Płoty muszą być zamontowane do 13.06.2020 r. do godz. 8.00,
c) Demontaż po zakończonej imprezie, maksymalnie do 15.06.2020 r. do godz. 16.00.
12) Zapewnienie czystych i sprawnych technicznie toalet chemicznych dla potrzeb imprezy
- Dni Wielunia 2020 w Parku im. Żwirki i Wigury w dniach 13-14.06.2020 r. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nie mniej niż 24 przenośne kabiny toaletowe w tym:
a) 22 kabiny typu standard (wyposażonych w: deskę sedesową, pisuar, podajnik na
2 rolki papieru toaletowego, zamek wewnętrzny, wskaźnik wolne/zajęte, bezodpływowy zbiornik na fekalia z wentylacją),
b) 1 kabina typu standard dla osób niepełnosprawnych,
c) 1 kabina typu VIP (wyposażona minimum w: oświetlenie, zbiornik na wodę z umywalką, automatyczny system spłukiwania czystą wodą, zakryty zbiornik na fekalia (niewidoczna zawartość zbiornika), dozownik mydła w płynie, podajnik ręczników papierowych, podajnik na papier toaletowy, deskę sedesową, pisuar, lustro, wieszak na ubranie, wskaźnik wolne/zajęte, zamek wewnętrzny, podwójny system wentylacji)
- wraz z pełnym wyposażeniem (ręczniki, papier toaletowy, mydło, woda).
13) Zapewnienie w czasie imprezy pełnego i bieżącego serwisu toalet (w tym uzupełnianie ręczników, papieru, mydła oraz usuwanie fekaliów lub wymiana toalet - w czasie
1 zakresie uzgodnionym uprzednio z Zamawiającym).
14) Zapewnienia strefy Backstage z garderobami dla artystów wraz z wyposażeniem wynikającym z riderów technicznych zespołów.
15) Zapłata wynagrodzenia autorskiego dla Stowarzyszenia ZAiKS (koncert KAYAH, Grubson).
16) Zapewnienie koncertów:
- w dniu 13 czerwca 2020 r. artyści: - GRUBSON godz. 22.30
- w dniu 14 czerwca 2020 r. artyści: - KAYAH godz. 22.00
Zamawiający zapewni udział zespołów lokalnych (tzw. support) przed występem każdego ze wskazanych powyżej artystów.
17) Przywrócenie całego terenu Wydarzenia do stanu poprzedniego.
18) Posiadanie kompleksowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej imprezy, w tym za szkody na osobie lub mieniu osób uczestniczących w Wydarzeniu, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych.
19) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zamontować, uruchomić, zapewnić niezbędne pozwolenia oraz obsługę, posiadającą stosowne uprawnienia i doświadczenie, a następnie zdemontować i usunąć urządzenia składające się na tzw. Wesołe miasteczko - tj. urządzenia mechaniczne (rok produkcji powyżej 2010 roku) typu karuzele, tory samochodowe, dmuchańce, eurobungy, itp., w tym:
a) minimum pięć karuzel: co najmniej jedna karuzela dla grupy wiekowej od 3. roku życia (dla małych dzieci), co najmniej jedna karuzela dla osób
0 wzroście od 120 cm i wadze od 25 kg, co najmniej jedna karuzela dla osób pełnoletnich i dopuszczalnej maksymalnej wadze osoby korzystającej nie niższej niż 100 kg,
b) minimum trzech różnych dmuchańców - dla grup wiekowych od 3 lat do 10 lat.
20) Zapewnienie przyłącza prądowego dla prawidłowego
funkcjonowania imprezy masowej, m.in. dla wystawców, wesołego miasteczka itd.
21) Dostawa, montaż, zaopatrzenie i obsługa stoisk handlowych, w szczególności obejmujących:
a) sprzedaż piwa i napojów bezalkoholowych - zapewnienie sprzedaży wyłącznie przez podmiot posiadający zezwolenie, o którym mowa w art. 18(1) ust. 4 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości
1 przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2019 r. póz. 2277),
b) stoiska gastronomiczne - Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić posiadanie odpowiednich uprawnień do sprzedaży artykułów spożywczych i przygotowania żywności,
c) miejsca siedzące ze stołami pod parasolami dla min. 200 konsumentów,
d) sprzedaż gastronomiczną z wykorzystaniem wyłącznie naczyń plastikowych lub lekkich naczyń biodegradowalnych (w szczególności zakaz używania naczyń szklanych lub metalowych),
e) wygrodzenie miejsca punktów sprzedaży,
f) zachowanie czystości na obszarze konsumpcji oraz sukcesywne usuwanie śmieci i zanieczyszczeń z wynajętego terenu,
g) min. 2 stoiska z asortymentem lodów, gofrów, sorbetów,
h) min. 2 stoiska z asortymentem waty cukrowej, popcornu,
i) min. 3 stoiska z małą gastronomią (zapiekanki, frytki, fast food, itd.),
j) min. 2 stoiska ze sprzedażą zabawek,
k) inne stoiska handlowe - według uznania, po konsultacji ze Zleceniodawcą.
Miejsce i termin składania ofert: 7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.02.2020 r. do godziny 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego: Sekretariat Wieluńskiego Domu Kultury, ul. Krakowskie Przedmieście 5,98-300 Wieluń. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ,,Kompleksowa obsługa i organizacja Dni Wielunia 2020". Oferta złożona po w/w terminie nie będzie rozpatrywana.
Termin składania:2020-02-24
Miejsce i termin realizacji:2. Wymagane terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
Termin realizacji 13.06.2020 r. - 14.06.2020 r.
3. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) ma niezbędną wiedzę i doświadczenie (w szczególności wykonał co najmniej dwie usługi dostawy i montażu sceny o wymiarach min. 10m x 12 m w plenerze) oraz potencjał techniczny,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zlecenia i nie zalega z płatnościami wobec ZUS i US.
4. Dokumenty potwierdzające powyższe wymogi muszą stanowić załącznik do oferty w formie oświadczenia.
5. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany.
b) Aktualny wydruk z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS, a w przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana we właściwym rejestrze, jako osoba uprawniona do reprezentacji Wykonawcy - także pełnomocnictwo dla tej osoby.
c) Potwierdzone referencje związane z kompleksową obsługą lub obsługą i organizacją imprez masowych obsługiwanych przez Wykonawcę (jeden list referencyjny ma wartość 2 punktów w ocenie oferty; ocenie podlega maksymalnie 10 referencji).
d) Oświadczenie o akceptacji treści projektu umowy.
e) Podpisane oświadczenie RODO - załącznik nr 4.
6. Zamawiający odrzuci ofertę nieodpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania ofertowego bez podania przyczyn i bez prawa do formułowania z tego tytułu roszczeń przez oferentów.
Wymagania:8. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z wybranym Wykonawcą w zakresie zasad i terminów wykonania umowy.
9. Oferta zostanie wybrana w oparciu o sumę punktów ocenianej oferty ustalonej zgodnie ze wzorem S=Kd+Kc. Punkty w ramach poszczególnych ocen cząstkowych będą przyznawane według kryterium:
a) doświadczenie oferenta potwierdzone referencjami - 20%
W celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert ,,doświadczenie wykonawcy", Wykonawca powinien załączyć do oferty potwierdzone referencje wykonania usług kompleksowej obsługi i organizacji imprez masowych. Punkty przyznawane są za doświadczenie Wykonawcy, w następujący sposób: za każdą obsługę kompleksową Wykonawca otrzyma 2 pkt;
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:
Kd=Do/Dmax*20 pkt
gdzie:
Do - oznacza sumę punktów przyznanych ofercie ocenianej w ramach tego kryterium
Dmax - oznacza sumę punktów najwyżej ocenionej oferty w ramach tego kryterium.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 20
pkt. - ocenie podlega maksymalnie 10 referencji.
b) cena ryczałtowa za realizacje zamówienia - 80%
Najniższe wynagrodzenie brutto otrzyma najwięcej punktów. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie wynagrodzenia brutto za wykonanie całości usługi
stanowiącej przedmiot zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Kc=Cmin/Co*80 pkt
gdzie:
Cmin - wynagrodzenie brutto oferty najtańszej Co - wynagrodzenie brutto oferty ocenianej
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 80 pkt.
11. Dokumentacja do wglądu w sekretariacie (dotyczy robót budowlanych). Przed zgłoszeniem oferty należy zapoznać się z dokumentacją oraz terenem imprezy.
Kontakt:10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcą są: Marcin Bernaś, nr tel. 43 843 86 40, 730 785 561
e-mail m.bemas@wdkwielun.pl
Źródło: Internet i własne
Załączniki: