inwestycje.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-02-25
Przedmiot ogłoszenia:KONTROLA ORNITOLOGICZNA DRZEW
Organizator:MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
Adres: ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec
Województwo / powiat: śląskie, pow. Sosnowiec
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel: tel. 32/266 44 76, 32/291 79 22, tel. 513 866 100
E-mail:
Opis:3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
zwracamy się z zapytaniem ofertowym nr ZO 9/2020 w sprawie:
KONTROLA ORNITOLOGICZNA DRZEW I KRZEWÓW PRZEZNACZONYCH DO WYCINKI I PIELĘGNACJI NA TERENIE GMINY SOSNOWIEC.

1. Określenie celu sporządzania opinii
Opinie ornitologiczne mają na celu przeprowadzenie kontroli wytypowanych do wycinki bądź pielęgnacji drzew/krzewów pod kątem występowania siedlisk, gniazdowania i obecności ptaków.
Są one niezbędne, aby prace zostały przeprowadzone bez naruszania przepisów prawa takich jak:
o ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 142 z późn. zm.),
o rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 roku w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz. U. 2018 poz. 645 z późn. zm.,)
o ustawa- Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz.U. z 2018 poz. 799 z późn. zm.),
o ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. 2018 poz. 1207 z późn. zm.)
2. Opinie powinny zawierać informacje takie jak:
o lokalizacja ocenianych drzew/krzewów
o termin przeprowadzenia kontroli
o metodyka (obserwacja wzrokowa, lornetka, aparat fotograficzny, itp.)
o dokumentacja fotograficzna
o w razie stwierdzenia przeciwwskazań ornitologicznych planowanej wycinki drzew/krzewów - opis zagrożeń
o w razie braku przeciwwskazań ornitologicznych informację o maksymalnym terminie, w którym można wykonać planowane prace.
3. Usługi ornitologiczne będą zlecane w okresie trwania umowy w rozbiciu na kilka/kilkanaście pozycji jednorazowo.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowaną kompletną dokumentację w 2 egzemplarzach papierowych i 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej - CD-ROM ( odrębnie dla każdego zlecenia).
5. Termin realizacji przez Wykonawcę to 7 dni od dnia otrzymania wykazu drzew/krzewów do oceny ornitologicznej. Przekazanie i odbiór poszczególnych części przedmiotu zamówienia potwierdzany będzie protokołem zdawczo-odbiorczym. W protokole zdawczo-odbiorczym Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że przedmiot umowy został wykonany zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami, zostaje wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz jest wolny od wad.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych (adres j.w.), w sekretariacie, piętro I, pokój 20 - nie później niż do 4 marca 2020 roku do godziny 13:00.
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert nastąpi 4 marca 2020 roku o godz.13:15 w salce konferencyjnej pok. nr 21 ul. Plonów 22/1 ;
Termin składania:2020-03-04
Miejsce i termin realizacji:2. Termin realizacji przez Wykonawcę każdego ze zleceń to maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania wykazu drzew/krzewów do oceny ornitologicznej.
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku.
Wymagania:2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA.
Zamówienie publiczne udzielane jest w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 30 000 EUR.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone na podstawie: ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku, poz. 1843 )
. WYMAGANIA DLA WYKONAWCY:
1. Wykonawca wskaże przynajmniej jedna jedną osobę uprawnioną do pełnienia funkcji eksperta ornitologa posiadającą odpowiednią wiedzę , wykształcenie i doświadczenie w sporządzaniu opinii ornitologicznych.
6 OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
B. posiadają wiedzę i doświadczenie
C. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
D. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
6.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia (w załączeniu)
7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
7.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.2. Wypełniony i podpisany formularz oferty ( Załącznik nr 1 ZO 9/2020).
7.3. Oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 Upzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
( Załącznik nr 3 ZO 9/2020 )
7.4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającym i ich uprawnienia ( Załącznik nr 2 ZO 9/2020 )
8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
8.1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. Oferta powinna być sporządzona z wykorzystaniem formularza stanowiącego załączniki do niniejszego zapytania.
8.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
8.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena.
8.4. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu. Jeżeli oferta i załączniki będą podpisane przez inną osobę, do oferty należy dołączyć Upoważnienie lub stosowne pełnomocnictwo.
8.5. Podana w ofercie cena ofertowa musi uwzględnić wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Ofertę (w jednym egzemplarzu) należy złożyć w zaklejonej kopercie, oznaczonej znakiem ( numerem ) postępowania:
,,KONTROLA ORNITOLOGICZNA DRZEW I KRZEWÓW PRZEZNACZONYCH DO WYCINKI I PIELĘGNACJI NA TERENIE GMINY SOSNOWIEC - ZO 9/2020,,.
Na kopercie Wykonawca powinien nanieść swoje dane ( nazwę i adres) i, aby ofertę można było odesłać w przypadku stwierdzenia złożenia jej po terminie składania ofert) i dane Zamawiającego. Tak zaadresowaną kopertę, należy przywieźć osobiście lub przesłać drogą pocztową na adres:
MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, ul. Plonów 22/1, 41-200 Sosnowiec
UWAGA:
1/ Za datę wpłynięcia oferty uznaje się datę i godzinę, o której została ona zarejestrowana w sekretariacie MZUK.
2/. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za oferty złożone w miejscu innym niż wskazane.
10. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
Cena oferty jest ceną OFERTOWĄ i musi obejmować pełny zakres robót określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym i zawierać wszelkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca poda cenę na załączonym formularzu oferty, zgodnie ze wzorem załączonym do niniejszego zapytania ofertowego. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie cenę BRUTTO.
11. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
Zamawiający oceni i porówna te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania- nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
1) Kryterium wyboru oferty - najniższa cena:
Cena - 100%
Cena zostanie przeliczona na punkty wg poniższego algorytmu, gdzie 1% = 1 pkt.
Cena najniższa
Ilość punktów oferty badanej = ------------------------------------ x 100 pkt x 100% = ilość punktów
Cena badana
Zamawiający porówna ceny złożonych ofert tj.: wysokość ceny oferty- 100% oznacza, że oferta z najniższą ceną, spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego otrzyma maksymalną liczbę punktów 100.

12. INFORMACJE OGÓLNE:
- Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania procedura odwoławcza wynikająca z ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Zamawiający powiadamia o wyniku postępowania i wyborze oferty na wniosek zainteresowanego
Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu,
- Unieważnienie postępowania: Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między
innymi w przypadku, gdy:
? w postępowaniu nie wpłynęła minimum jedna oferta, nie podlegająca odrzuceniu,
? cena najkorzystniejsza przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,
? bez podania przyczyny.
Kontakt:Osobą upoważnioną do kontaktu w tej sprawie jest :Dział Utrzymania Czystości MZUK- Andrzej
Pawłowski - tel. 513 866 100.
Kod CPV:73.11.00.00-6
Źródło: Internet i własne
Załączniki: