inwestycje.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2020-11-30
Przedmiot ogłoszenia:Odbiór, transport i utylizacja padłych zwierząt
Organizator:GMINA WOJKOWICE
Adres: ul. Jana III Sobieskiego 290 a, 42-580 Wojkowice
Województwo / powiat: śląskie, pow. będziński
Państwo: Polska
Telefon / fax:Fax: 32/769-50-73
E-mail:
Opis:III. Nazwa zamówienia:
Odbiór, transport i utylizacja padłych zwierząt z terenu Gminy Wojkowice.
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji
zwłok padłych zwierząt (dzikich, domowych i gospodarskich) kategorii 1 lub ich części,
własnym transportem z terenu Gminy Wojkowice w roku 2021, z wyłączeniem dróg
powiatowych polegających na:
1) usuwaniu z terenu Gminy Wojkowice, z wyłączeniem dróg powiatowych padłych zwierząt
niewiadomego pochodzenia, w tym dzikich i bezdomnych z uwzględnieniem załadunku,
transportu i unieszkodliwienia poprzez przekazanie ich do zakładu utylizacji, posiadającego
zezwolenie i spełniającego wymagane warunki do unieszkodliwienia przedmiotowych
odpadów.
2. Do obowiązków Wykonawcy realizowanych w ramach przedmiotu zamówienia należy:
a) uprzątnięcie i dowiezienie martwych zwierząt bezdomnych do wyspecjalizowanego
podmiotu, w tym w szczególności zwierząt potrąconych przez środki lokomocji w celu
utylizacji, w tym:
- załadunek padłych zwierząt lub ich części w miejscu zdarzenia, wskazanym przez
Zamawiającego,
- uprzątnięcie i dezynfekcja miejsca zdarzenia,
- transport zwłok padłych zwierząt (lub ich części) środkiem własnym odbierającego,
- utylizacja zwłok zwierząt lub ich części;
b) zawiadomienie Zamawiającego o możliwości ustalenia właściciela martwego zwierzęcia lub
innej osoby, pod której opieką trwale dotąd pozostawało.
3. Wykonawca realizować będzie przedmiot zamówienia na podstawie każdorazowych
telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego, Policji lub Biura Zarzadzania Kryzysowego.
4. Zgłoszenia, o których mowa powyżej przyjmowane będą przez Wykonawcę całodobowo.
5. Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia niezwłocznie po otrzymaniu
zgłoszenia.
6. Usunięcie martwego zwierzęcia nastąpi do 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia w okresie
wiosenno-letnim oraz do 6 godzin od przyjęcia zgłoszenia w okresie jesienno-zimowym.
7. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ,,Informację z podjętych interwencji w sprawie
martwych zwierząt na terenie Wojkowic" oraz odpowiedni dokument handlowy, zgodny z
Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 czerwca 2020r. zmieniające
rozporządzenie w sprawie wzoru dokumentu handlowego stosowanego przy przewozie,
wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej produktów ubocznych pochodzenia
zwierzęcego i produktów pochodnych (Dz. U. z 2020r., poz. 1090).
8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
a) prowadzenia usługi w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi
i mienia;
b) zapewni warunki bezpieczeństwa, a także utrzymywanie w należytym porządku i stanie terenu
usługi;
c) zabezpieczenia na potrzeby przedmiotu umowy sprzęt i narzędzia;
d) niezwłocznego usunięcia, własnym staraniem i na koszt własny, ewentualnych szkód
powstałych z jego winy w związku z realizacją niniejszej umowy;
e) zapłaty odszkodowania z tytułu szkód mogących zaistnieć, w wyniku zdarzeń losowych i ponosi
odpowiedzialność cywilną z tego tytułu.
9. Wykonawca związany jest ofert 30 dni.
10. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna sic wraz z upływem terminu składania ofert.
Miejsce i termin składania ofert: IX. Miejsce składania ofert (w przypadku składania ofert w postaci papierowej): lokalizacja
tymczasowa - Urząd Miasta Wojkowice - Centrum Usług Wspólnych, Ul. Jana III Sobieskiego 211b, 42-
580 Wojkowice.
X. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa: 08 grudnia 2020r. (decyduje data wpływu do siedziby
Zamawiającego).
Termin składania:2020-12-08
Miejsce i termin realizacji:11. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.
Wymagania:V. Wymogi stawiane wykonawcom w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych wymogów: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. 2) Posiadają odpowiedni potencjał techniczny do realizacji zamówienia. VI. Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymogów dla udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udział w postępowaniu opisanych w punkcie V powyżej Wykonawca wraz z ofertą przedłoży: a) Aktualne zezwolenie związane z transportem odpadów niebezpiecznych, dotyczących zwierząt padłych i ubitych z konieczności, b) Decyzje Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającej środki transportowe, będące w posiadaniu Wykonawcy, do przewożenia padłych zwierząt. c) Aktualną, umowę pomiędzy Wykonawcą, a legalnym punktem odbioru martwych zwierząt na odbiór i utylizację padłych zwierząt. VIII. Sposób przygotowania oferty: 1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, zgodnie z wzorem formularza oferty, stanowiącym, załącznik nr 1 do ogłoszenia, w języku polskim, w sposób staranny, czytelny i trwały. 2. Ofertę można złożyć w jeden ze wskazanych poniżej sposobów: a) Ofertę sporządzoną w formie papierowej i podpisaną przez osobę uprawnioną należy złożyć w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie muszą zawierać oznaczenie: Odbiór, transport i utylizacja padłych zwierząt z terenu Gminy Wojkowice. b) Skan oferty sporządzonej w formie papierowej i podpisanej przez osobę uprawnioną należy przesłać na adres poczty elektronicznej: j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl w temacie wpisując: Odbiór, transport i utylizacja padłych zwierząt z terenu Gminy Wojkowice. Skan oferty ma stanowić załącznik do wiadomości e-mail w celu zapewnienia nieujawnienia treści oferty do chwili jej otwarcia. c) Ofertę sporządzoną w formie elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną należy przesłać na adres poczty elektronicznej: j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl w temacie wpisując: Odbiór, transport i utylizacja padłych zwierząt z terenu Gminy Wojkowice. Plik z ofertą ma stanowić załącznik do wiadomości e-mail w celu zapewnienia nieujawnienia treści oferty do chwili jej otwarcia. 3. Stwierdzone przez Wykonawcę w ofercie błędy - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki. XI. Informacje dodatkowe: 1. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty lub wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oferty. 4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.bip.net.pl 5. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie lub pocztą elektroniczną Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana.
Uwagi:VII. Kryteria oceny ofert: Najniższa cena - 100%
Numer dokumentu:WPM.271.73.2020
Źródło: Internet i własne
Załączniki: