inwestycje.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-09-25
Przedmiot ogłoszenia:Pełnienie funkcji inspektora nadzoru
Organizator:Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gliwicach
Adres: ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice
Województwo / powiat: śląskie, pow. Gliwice
Państwo: Polska
Telefon / fax:032 231 64 31 w.36
Opis:Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie -- Zarząd Zlewni w Gliwicach
w związku z prowadzonym postępowaniem o wartości nie większej niż 30 000 euro, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pt.:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru do spraw elektrycznych i AKPiA dla zadania pn.: Rozbudowa pompowni wałowej ,,Ciechowice" w miejscowości Ciechowice, gm. Nędza -- etap III,
Miejsce i termin składania ofert: Miejsce składania ofert: Osobiście w siedzibie Zarządu Zlewni w Gliwicach, Ul. Robotnicza 2 lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem:
http://www.przetargi.wody.gov.pl/ - w zakładce Postępowania przetargowe - opcja Zapytania ofertowe i konkursy.
TERMIN SKŁADANIA oferty: ofertę wraz z załącznikami należy złożyć, do dnia 09.10.2020r do godz. 12.00
Termin składania:2020-10-09
Miejsce i termin realizacji:1. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 29.11.2020 a w przypadku przedłużenia terminu umowy do dnia dokonania odbioru końcowego
Wymagania:3. Kryteria wyboru ofert: 100% cena
4. Zakres zamówienia -- Opis przedmiotu zamówienia -- stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania
a. Osoba pełniąca nadzór geotechniczny przed podjęciem obowiązków zobligowana jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, która zostanie udostępniona, w siedzibie Zarządu Zlewni w Gliwicach, po podpisaniu umowy.
b. Miejsce wykonywania nadzoru: Pompownia wałowa ,,Ciechowice" w miejscowości Ciechowice, gm. Nędza
c. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy -- załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
5. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, ^esyo/enia):
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w okresie 5 lat od daty uzyskania uprawnień budowlanych, członkostwo we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, które zostanie przedłożone Zamawiającemu wraz z ofertą.
6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego (jeżeli wymagana).
7. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli iyymagane)\\\\\\\\ nie wymagane
8. Warunki gwarancji: nie dotyczy
9. Opis sposobu obliczenia ceny: Na cenę składa się koszt nadzoru branży elektrycznej i AKPiA, cena musi obejmować zakres prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
10. Sposób przygotowania oferty i jej zawartość: Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Kompletna oferta musi zawierać formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania a także uprawnienia o których mowa w pkt.5
11. Dopuszczalność negocjacji i ich zakres: NIE
Korzystanie Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.gov.plw zakładce: Instrukcja dla Wykonawców, Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem. Celem skomunikowania się z Zamawiającym Wykonawca korzysta z zakładki ,,ZAPYTAJ". Zakładka ta służy również Zamawiajacemu do komunikacji z Wykonawcami Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lab oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki.
Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofert, Wykonawca korzysta z opcji ,,Zgłoś udział w postępowaniu", a następnie wypełnia wszystkie wymagane pola, zaznacza właściwe opcje oraz załacza plik, w szczególności pliki Formularza Oferty, Formularza Wyceny ofertowej, oświadczenia RODO (jeśli dotyczy zgodnie z pkt 15 Zapytania Ofertowego). Zamawiający zaleca, aby poszczególne pliki były opatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację. Szczegółowy sposób złożenia oferty zawiera Instrukcja oferenta dostępna na Platformie.
Wykonawca ma również możliwość złożenia oferty opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Celem podpisania oferty należy pobrać plik zawierający wszystkie pliki oferty i zapisać go na dysku. Następnie uruchomić program do podpisu elektronicznego, podpisać zapisany plik generując plik z rozszerzeniem .xades. Plik ten następnie należy wysłać na Platformie. Podpisanie oraz złożenie oferty odbywają się po użyciu opcji ,,podpisy ofertę"
Szczegółowy sposób podpisania oferty zawiera Instrukcja oferenta dostępna na Platformie pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/wp/instmkcja-dla-wykonawc/3795Jnstrukcja-dla-Wykonawcow.html. Oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą nie należy szyfrować -- załączone pliki są automatycznie szyfrowane po zamieszczeniu ich na Platformie i do upływy terminu składania ofert są niewidoczne zarówno dla Zamawiającego, jak i dla innych Wykonawców.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem funkcji ,,Wycofaj ofertę". Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji oferenta dostępnej na Platformie. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę za pośrednictwem funkcji ,,Modyfikuj ofertę". Proces modyfikacji oferty przebiega etapowo, najpierw jest anulowana aktualna oferta, a następnie wyświetlany jest formularz składania nowej oferty. Sposób wycofania oferty został opisany w instrukcji oferenta dostępnej na Platformie. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
13. Termin związania ofertą: 14 dni
14. Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty, nie dotyczy
Kontakt:. Osoby wskazane do kontaktu: Jerzy Lawiński 601-980-488
Wojciech Rzeszuto - 032 231 64 31 w.36
Numer dokumentu:GL.ROZ.2811.270.2020.30E
Źródło: Internet i własne
Załączniki: