Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego ZAPYTANIE OFERTOWE Urząd Miejski w Kartuzach zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi o wartości nie przekraczającej 30 000 euro pn.: ,,Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa grawitacyjnego i tłocznego kolektora przesyłowego ścieków sanitarnych relacji Kiełpino-Dzierżążno wraz z przepompowniami ścieków i siecią wodociągową oraz budowa przepompowni ścieków w m. Grzybno 2 Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Budowa grawitacyjnego i tłocznego kolektora przesyłowego ścieków sanitarnych relacji Kiełpino-Dzierżążno wraz z przepompowniami ścieków i siecią wodociągową oraz budowa przepompowni ścieków w m. Grzybno". Usługa nadzoru powinna zostać wykonana przez zespół wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie, zapewniające sprawne i zgodne z wymogami zawartymi w n/w dokumentacji kontrolowanie przebiegu inwestycji poprzez kompleksowe nadzorowanie robót branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej. Realizacja nadzorowanej inwestycji obejmuje dwa zadania: Zadanie 1 - Budowę grawitacyjnego i tłocznego kolektora przesyłowego ścieków sanitarnych wraz z przepompownią ścieków oraz siecią wodociągową na terenie dz. nr 417/10, 416/8, 417/7, 35/5, 910, 905, 226/4, 226/3, 794, 218, 802, 214/23, 569, 186, 1/26, 1/4, 2/53, 2/55, 2/32, 2/28, 2/34, 12/3, 273/1, 268/1, 14, 267/1, 264/1 obręb Kiełpino, dz. nr 228/2, 227/2, 51/3, 51/2, 51/1, 86, 99, 120, 41 obręb Mezowo, dz. nr 364, 363/3, 363/1, 363/2, 353, 326/12, 463/1, 111/12, 304/32, 304/34 obręb Dzierżążno gm. Kartuzy Zadanie 2 - Budowę przepompowni ścieków na dz. nr 255/3 wraz z przebudową istniejącej infrastruktury w miejscowości Grzybno, gm. Kartuzy. ZAPYTANIE OFERTOWE Zakres w/w prac inwestycyjnych obejmuje: 1. Roboty ziemne w zakresie branży wodociągowo-kanalizacyjnej, 2. Roboty instalacyjne w zakresie branży wodociągowo-kanalizacyjnej, 3. Budowa urządzeń przepompowni, 4. Roboty branży elektrycznej, 5. Roboty branży drogowej, 6. Wykonanie rozruchu próbnego, 7. Czasowa organizacja ruchu przy realizacji robót w pasach dróg, 8. Geodezyjne wytyczenie trasy oraz wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego. Dokumentacja inwestycji, która jest załącznikiem do SIWZ, obejmuje: 1) Projekty budowlane i wykonawcze (autor: mgr inż. Marcin Lesiak, opr. grudzień 2016 r.), 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), 3) Wzór Umowy z Wykonawcą robót budowlanych. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy 1. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz zapoznanie się z projektowanymi rozwiązaniami oraz terenem budowy, 2. Wykonanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 25 ustawy Prawo budowlane, 3. Kontrolowanie rozliczenia robót oraz dokonywanie potwierdzenia merytorycznego wykonania prac, 4. Wydawanie Wykonawcy robót budowlanych poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, akceptacji materiałów budowlanych, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 5. Żądanie od Wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 6. Kontrolowanie przebiegu prac (ich ilości i terminowości) oraz jakości użytych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i wykorzystywanego sprzętu, 7. Dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów i urządzeń pod względem zgodności ze specyfikacjami technicznymi, 8. Udzielanie wyjaśnień do ewentualnych propozycji zmian do dokumentacji projektowej, 9. Wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo, 10. Czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową i terminową realizacją robót oraz ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, 11. Przestrzeganie bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego, 12. Zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych niezwłocznie po ich wykryciu, 13. Przybywanie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy, w terminie 2 dni od wezwania, 14. Udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót i ich zaawansowaniu, 15. Uczestnictwo w przygotowaniu odpowiedzi na korespondencję oraz wszelkie zapytania dot. budowy, 16. Uczestnictwo w spotkaniu roboczych dotyczących budowy oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów, notatek z tych spotkań w ustalonych terminach, 17. Współpraca z projektantem oraz informowanie go o stwierdzonych błędach lub niejasnościach, 18. Przedstawianie Zamawiającemu na piśmie zaleceń dotyczących wyceny robót budowlanych zamiennych i dodatkowych wraz z uzasadnieniem, sprawdzanie protokołów konieczności itp. 19. Sprawdzanie kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe lub uzupełniające.
Miejsce i termin składania ofert:
7. Składanie ofert: 1) Miejsce składania ofert: Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1 (parter). 2) Termin składania ofert: 31.10.2017 r. godz. 12;00
Termin składania:
2017-10-31
Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30 września 2018 r.
Wymagania:
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia i rozliczenia finansowego: 1) Wynagrodzenie Wykonawcy usługi nadzoru wypłacone zostanie w 100% jeśli zakres realizacji robót budowlanych zostanie wykonany w całości wg projektu. Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy usługi będzie następować w takiej samej częstotliwości oraz rozmiarze procentowym, jaki wynikać będzie z bieżącego zaawansowania robót opłacanych fakturami częściowymi (zgodnie z brzmieniem § 8 Umowy na wykonanie robót budowlanych). 2) Zakres usług może ulec zmianie z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy, jeżeli będzie to uzasadnione dia prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu realizacji umowy (np. w przypadku zmniejszenia zakresu robót budowlanych). W takiej sytuacji Wykonawcy usługi nadzoru nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w tym żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % wynagrodzenia. 3) termin płatności: do 14 dni od daty wpływu prawidłowego zewnętrznego dowodu księgowego wraz z wymaganymi dokumentami, pod warunkiem protokolarnego odbioru przez Zamawiającego wykonanych prac bez uwag. 6. Cena oferty: 1) Oferta powinna zawierać jednostkową cenę brutto za wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia, 2) Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, 3) Cena oferty powinna zawierać wszelkie ewentualne rabaty, upusty, promocje, itp. Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena - znaczenie -100 % 8. Wymogi dotyczące oferty: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 2) Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie musi być oznaczone w sposób następujący: Gmina Kartuzy ul. gen. Józefa Hallera 1 83-300 Kartuzy OFERTA ,,Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa grawitacyjnego i tłocznego kolektora przesyłowego ścieków sanitarnych relacji Kiełpino-Dzierżążno wraz z przepompowniami ścieków i siecią wodociągową oraz budowa przepompowni ścieków w m. Grzybno" Nie otwierać przed dniem 31.10.2017 r. godz. 12;30 Wykonawca może (ma prawo) umieścić swoje logo na opakowaniu. 3) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z podanym opisem ponosi Wykonawca. Niewłaściwe oznaczenie opakowania może spowodować np. potraktowanie przesyłki zawierającej ofertę jako zwykłej korespondencji. Powyższe dotyczy również przesyłek kurierskich. 4) Wykonawca ponosi wszelkie konsekwencje związane ze złożeniem oferty w innym miejscu lub terminie niż wyżej określono. 5) Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą brane pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Kontakt:
2) Zamawiający do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami upoważnił Pana Ziemowita Łajminga tel.: (58) 694-52-05.