inwestycje.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-04-09
Przedmiot ogłoszenia:Remont drogi
Organizator:Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich
Adres: Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie
Województwo / powiat: lubuskie, pow. strzelecko-drezdenecki
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 95 7637025, 7637022, 7632380 fax 7631126
E-mail:
Opis:Zapraszam do składania ofert, dla Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego z siedzibą w Strzelcach Krajeńskich, mieszczącą się przy ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, na wykonanie zadania pn.: ,,Remont drogi powiatowej nr 1374F na odcinku Lipie Góry - Pielice".
Zadanie to będzie realizowane przy współudziale i współfinansowaniu w wysokości 50% kosztów zadania przez Stężyca Kopalnia Surowców Mineralnych Sd. z o.o.
Przedmiot zamówienia:
Remontowany odcinek drogi znajduje się w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1374F na działce nr: 44/3 na odcinku Lipie Góry - Pielice. Długość projektowanego odcinka wynosi 250m.
Zakres prac obejmuje:
- wzmocnienie nawierzchni istniejącej jezdni,
- powierzchniowe odprowadzenie wód deszczowych w tereny zielone, poprzez wyprofilowanie terenu,
- oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń, obsianie terenów zielonych mieszanką traw.
Celem niniejszego remontu jest naprawa warstw bitumicznych jezdni. Istniejąca droga posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej i gruntowymi poboczami. Stan nawierzchni oceniany jest jako bardzo zły -liczne spękania i ubytki. W ciągu remontowanego odcinka drogi znajdują się pola uprawne i zjazd do żwirowni
Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości mogących pojawić się w związku z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie zamawiającego (Referat Dróg). Kierownik Budowy/robót wyznaczony przez Wykonawcę - koordynuje roboty i przygotuje do odbioru wszystkie dokumenty związane z wykonaniem robót. Wykonawca robót ponosi koszt badań niezbędnych do odbioru robót wg STWIOR. Zadanie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska. UWAGA: dot. robót rozbiórkowych
- zagospodarowanie lub utylizacja materiałów z rozbiórki wraz z innymi kosztami towarzyszącymi i w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru - musi zostać udokumentowana, że materiał został w prawidłowy sposób zagospodarowany lub zutylizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na czas wykonania robót. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru robót sporządzonego przez strony umowy. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania usunięcia placu budowy każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający nie przewiduje w ramach zadania płatności częściowych, jedynie płatność końcową po odbiorze końcowym robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do zapytania.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 20.04.2020 r. do godziny 10;00 w siedzibie Zamawiającego tj. przy ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 w Strzelcach Krajeńskich w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich - I piętro, pokój nr lub na adres mailowy: justyna.erotus-lubik@fsd.pl
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert nie jest jawne i nastąpi tego samego dnia 20.04.2020 r. o godzinie 10:15
Termin składania:2020-04-20
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji zamówienia
Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta na czas oznaczony.
Termin wykonania zamówienia - 30 września 2020r.
Wymagania:4. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, co oznacza, że:
O uzyskanie zamówienia mogą się ubiegać podmioty, które ubezpieczone są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych):
2) zdolności technicznej lub zawodowej, co oznacza, że:
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonali co najmniej: dwa zamówienia polegające na remoncie, budowie lub przebudowie nawierzchni drogi, o łącznej wartości brutto min.: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych):
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia:
- co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym doświadczenie zdobyte przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na remoncie lub budowie lub przebudowie nawierzchni drogi, o łącznej wartości brutto min.: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych):
5. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca: spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenia, o jakich mowa Wykonawca zobowiązany jest złożyć w wraz z Ofertą. Treść oświadczeń stanowi załączniki nr w 2, 3, 4.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych):
b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcy gwarancji na wykonane zadanie.
7. Opis sposobu przygotowania ofert:
Ofertę stanowi wypełniony Formularz "OFERTA" (Załącznik nr 1)
Wraz z OFERTĄ powinny być złożone:
1) Formularz cenowy - kosztorys ofertowy - Załącznik 6;
2) OŚWIADCZENIA wymagane w postępowaniu - Załącznik 2, 3, 4;
3) Parafowany wzór Umowy - Załącznik nr 7;
4) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej:: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych);
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.
1) Cena ryczałtowa za realizację zamówienia;
Skalkulowana przez wykonawcę cena ma charakter ryczałtowy w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia, musi uwzględniać wszystkie elementy jakie są niezbędne do realizacji umowy.
Cena musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji niniejszego zamówienia publicznego, jak również w niej nie ujęte, a które mogą być skalkulowane przez profesjonalny podmiot ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia. Elementy jakie winien uwzględnić w kalkulacji cenowej wykonawca to m.in.:
1) koszty ewentualnej rozbiórki elementów chodników/dróg/ogrodzeń/przepustów;
2) wywóz materiałów z rozbiórki;
3) wartość robocizny bezpośredniej;
4) wartość materiałów i wbudowanych urządzeń wraz z kosztami zakupu;
5) wartość pracy sprzętu wraz z kosztami jego sprowadzenia na teren budowy, przemieszczania;
6) płace personelu i kierownictwa budowy;
5) koszty zarządu jednostki gospodarczej;
6) koszty działalności laboratorium;
7) koszty urządzenia, eksploatacji i zaplecza;
8) należności za usługi obce na rzecz budowy;
9) koszty oznakowania i zabezpieczenia robót;
10) wydatki na BHP i p.poż.;
11) zysk kalkulacyjny.;
oraz inne czynności niezbędne i konieczne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Cena całkowita powinna zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę.
Cenę całkowitą należy podać w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą realizowane w złotych (PLN).
Wzór formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Kryteria wyboru i sposób oceny ofert oraz udzielenie zamówienia:
Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w zapytaniu
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu o kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt).
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie poniższe kryteria oceny ofert:
Cena (C) - waga: 100 %;
W kryterium "C" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: najniższa cena brutto
C =----------------------------------x 100 % (waga kryterium) x 100
cena oferty ocenianej
Punkty zostaną przyznane, zgodnie z powyższymi kryteriami i ich znaczeniem.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w
zastosowanych kryteriach.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Nie dopuszcza się prowadzenia między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej
oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Kontakt:Sposób komunikacji oraz wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów:
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem lub elektronicznie na adres mailowy: justyna.grotus-lubik@fsd.pl
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z toczącym się postępowaniem jest: Justyna Grotus - Lubik tel. 95 7637025 lub Ryszard Strugarek 95 7637022
Numer dokumentu:RD.271.14.2020
Źródło: Internet i własne
Załączniki: