inwestycje.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-09-18
Przedmiot ogłoszenia:Roboty budowlane
Organizator:GMINA MIASTA GDAŃSKA
Adres: Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk
Województwo / powiat: pomorskie, pow. Gdańsk
Państwo: Polska
NIP:PL5830011969
Telefon / fax:600 83 82 65, 784 02 05 40
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/6377
Opis:Roboty budowlane
Wykonanie remontu elewacji 2 ściany szczytowe, remontu klatki schodowej - klatka A, remontu schodów drewnianych, wzmocnienie belek nośnych podestów i ich oparcia na ścianach klatki schodowej budynku przy Ul. Śluza 4A-E w Gdańsku

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu elewacji 2 ściany szczytowe, remontu klatki schodowej - klatka A, remontu schodów drewnianych, wzmocnienie belek nośnych podestów i ich oparcia na ścianach klatki schodowej budynku przy Ul. Śluza 4A-E w Gdańsku.
2. Szczegółowy zakres prac zawiera Opis Techniczny stanowiący załącznik nr 1, nr 1a), 1b), 1c) do zapytania ofertowego, oraz Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
KOD CPV 45000000-7 Roboty budowlane
KOD CPV 45 453 000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
KOD CPV 45 443 000 Roboty elewacyjne
4. Zamawiający wskazuje, że dysponuje:
1) decyzją Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 24 grudnia 2018 r. znak BMKZ.4125.2254.2018.SG pozwalającą Zamawiającemu na prowadzenie robót budowlanych i konserwatorskich na obszarze wpisanym do rejestru zabytków jako układ urbanistyczny miasta Gdańska w obrębie nowożytnych fortyfikacji decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 8, obecnie nr 15 z dnia 11 października 1947 roku a także zlokalizowanego w granicach uznanych przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej za Pomnik Historii zarządzeniem z dnia 8 września 1994 roku (Monitor Polski 1994 r. nr 50 poz. 415), a także ujęty w gminnej ewidencji zabytków;
2) zaświadczeniem Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 21 stycznia 2019 r. znak WUiA.VI.6743.31-2.2019.OZ.6955
- ww. dokumenty stanowią załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert
2020-10-05
Termin składania:2020-10-05
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk
Wymagania:Powstaje w kontekście projektu
RPPM.08.01.01-22-0001/17 - Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli spełniony zostanie któryś z poniższych warunków:
a) zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć;
b) zmiana związana będzie z wydanymi zaleceniami Konserwatora Zabytków.
2. Zmiany mogą dotyczyć terminów realizacji zamówienia, terminów płatności, między innymi w przypadku wystąpienia warunków uzasadniających taką zmianę, spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi dla realizacji zamówienia, siłą wyższą, zmianą terminu realizacji zamówienia z powodu opóźnienia wykonawcy lub z powodu opóźnień innych wykonawców, przez których wykonanie zamówień jest warunkiem koniecznym dla realizacji niniejszego zamówienia oraz innych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
3. Zaistnienie któregokolwiek z ww. zdarzeń lub okoliczności upoważnia zarówno Wykonawcę, jak i Zamawiającego do żądania dokonania zmiany umowy, poprzez pisemne powiadomienie o tym drugiej strony. Powiadomienie powinno zawierać opis wydarzenia lub okoliczności wraz z uzasadnieniem dającym podstawę do dokonania zmiany umowy oraz powinno być przedstawione w ciągu 7 dni od dnia, w którym strona umowy dowiedziała się lub powinna się dowiedzieć o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
4. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem, że istotne zmiany mogą być dokonane jedynie w ww. sytuacjach.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy, przy czym Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, co oznacza, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 3 inwestycje polegające każda na wykonaniu remontu: elewacji ścian szczytowych, remontu klatki schodowej, remontu schodów drewnianych, wzmocnieniu belek nośnych podestów i ich oparcia na ścianach klatki schodowej budynków położonych w obszarze objętym opieką Konserwatora Zabytków lub budynków będących zabytkami.
Dla potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to robót wykonanych w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających należyte wykonanie wystawionych przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane. Dowodem potwierdzenia należycie wykonanej inwestycji są protokoły odbioru, referencje lub inne dokumenty o podobnej wartości dowodowej. Lista wykonanych przez Wykonawcę prac stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego i powinna zostać podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej na podstawie opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą nie niższą niż 200.000 zł. W sytuacji, gdy fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy ubezpieczeniowej/dokumentu ubezpieczenia, Wykonawca powinien załączyć inny dokument potwierdzający odprowadzenie stosownych składek (np. wyciąg z konta bankowego, rachunek itp.). Wymóg opłacenia polisy ubezpieczeniowej/ dokumentu ubezpieczenia powinien być wypełniony na dzień upływu terminu składania ofert.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
a) Oświadczenie ustanawiające pełnomocnika - dotyczy / nie dotyczy (niepotrzebne skreślić),
b) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,
c) Lista wykonanych prac wraz z załącznikami,
d) Kopia polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
e) formularz ofertowy
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2020-09-18
Data ostatniej zmiany
2020-09-18

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:
a) cena oferty brutto - waga 90%
KC - kryterium ceny
KC=CM/Cx90
CM - najniższa cena brutto wśród wszystkich rozpatrywanych ofert
C - cena brutto w PLN analizowanej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:
b) gwarancja (w skali od 36 m-cy ÷ 72 m-cy) - waga 10%
KG - kryterium gwarancji
KG=G/GMx10
GM - najdłuższy termin gwarancji rozpatrywanych ofert
G- termin gwarancji analizowanej oferty
Kontakt:Osoby do kontaktu
Maria Leszczyńska
tel.: 600 83 82 65
e-mail: nw03@naszawspolnota.com.pl
Adam Michalak
tel.: 784 02 05 40
e-mail: nw03@naszawspolnota.com.pl
Kod CPV:45000000-7, 45443000-4, 45453000-7
Numer dokumentu:2020-2665-6377, 03/REW/2020/NW3
Źródło: Internet i własne
Załączniki: