inwestycje.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 19078059 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2020-04-03
Przedmiot ogłoszenia:Świadczenie usług pocztowych
Organizator:Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Suwałkach
Adres: ul. Filipowska 20, 16-400 Suwałki
Województwo / powiat: podlaskie, pow. Suwałki
Państwo: Polska
Telefon / fax:087-562-89-70
E-mail:
Opis:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Suwałkach , 16-400 Suwałki, ul. Filipowska 20 i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, 16-400 Suwałki ul. Mickiewicza 3.
1) Szczegółowy opis zamówienia zawiera zał. nr 2 i 3 do SIWZ
2) Zamawiający będzie dostarczał przesyłki do Wykonawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku do godz. 15:30.
3) Wykonawca powinien posiadać minimum dwa punkty nadawcze i odbioru poczty na terenie miasta Suwałki Północ - Suwałki Stare Miasto w których jest możliwość odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych)
4) Terminy doręczania przesyłek pocztowych przez Wykonawcę do adresata zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z 23.11.2012 r. (tj. Dz. U z dnia 23 listopada 2018 r. poz.2188 ze zm.) i Kpa.
5) Prawa i Obowiązki wynikające ze sposobu świadczenia usługi:
- Zamawiający jest odpowiedzialny za przygotowanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsc zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy;
- znaczek opłaty pocztowej zostanie zastąpiony pieczęcią wykonaną według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę;
- realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek oraz zestawienia ilościowego przesyłek, wg którego dokonywane będą płatności za wykonaną usługę w cyklach miesięcznych;
- przesyłki listowe rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych w formie książki nadawczej, zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z 23.11.2012 r. (tj. Dz. U z dnia 23 listopada 2018 r. poz.2188 ze zm.) i Kpa;
- w przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych przesyłek stwierdzona będzie na podstawie ich zestawienia, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego;
- usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania;
- przekazy pocztowe - doręczenia adresatowi określonej kwoty pieniężnej przez operatora pocztowego -załącznik nr 3
- do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U z dnia 23 listopada 2018 r. poz.2188 ze zm.) oraz stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Kodeks Cywilny;
- podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w załączniku nr 2 Zakres Usługi mają charakter szacunkowy;
- zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowo - rodzajowej wskazanych przesyłek. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego;
- konieczność wprowadzania zmian umowy wynikających z uregulowań prawnych zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, a także w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana ww. cen leży w interesie publicznym;
- jeśli ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu toku realizacji zamówienia, to w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen złożonych w ofercie Wykonawca ma obowiązek stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu;
- Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy;
- Wykonawca , który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu cennik sług pocztowych , nie później niż do dnia podpisania umowy;
- przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami: Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U z dnia 23 listopada 2018 r. poz.2188 ze zm.) i innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę wraz z załączonymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Suwałkach, ul. Filipowska 20, pokój nr 7 (Sekretariat) w terminie do 14 kwietnia 2020 r. do godziny 10;00
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert odbędzie się 14 kwietnia 2020 r. o godzinie 10;30 w siedzibie Zamawiającego w Suwałkach ul. Filipowska 20, pok. Nr 37.
Termin składania:2020-04-14
Miejsce i termin realizacji:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji umowy:
- 4 lata od dnia podpisania umowy
2. Zasady i termin płatności:
- płatne przelewem, w terminie 21 dni o daty otrzymania faktury VAT.
Wadium:nie wymagane
Wymagania:WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
o nie podlegają wykluczeniu oparciu o przesłanki, o których mowa art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp
o posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów - Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U z dnia 23 listopada 2018 r. poz.2188 ze zm.)
o zdolności technicznej lub zawodowej
- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zamówienia związane z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 tyś. zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- Wykonawca wykaże, minimum dwa punkty nadawcze i odbioru poczty na terenie miasta Suwałki Północ - Suwałki Stare Miasto, w których jest możliwość odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych)
o sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 tyś. zł.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielania zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dot. kompetencji i uprawnień warunki musi spełnić wykonawca, który będzie realizował usługi wymagające wpisu do Rejestru Operatorów Pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Natomiast warunek zdolności technicznej i ekonomicznej musi spełniać najmniej jeden z wykonawców.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców , którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 1,2,3 oraz którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust.l pkt. 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy Pzp.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w Dziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia , wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą :
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Pzp - Żal. Nr 4
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp - Żal. Nr 5
2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
3. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
5. Aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 tyś. zł.
6. Wykaz realizowanych zamówień z ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, związanych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 tyś. zł brutto. - zał. nr 6
7. Wykaz punktów odbioru poczty na terenie miasta Suwałki Północ - Suwałki Stare Miasto - zał. nr 7
Inne dokumenty
1. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1
2. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (w oryginale lub kopię poświadczoną notarialnie) w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, w zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (partnerów).
3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli Wykonawca polegać będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Uwaga: Zamawiający dołączył do niniejszej SIWZ wzory załączników, stanowiące wstępne potwierdzenie
spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz że nie podlega on wykluczeniu z postępowania.
ZAMAWIAJĄCY WIE PRZEWIDUJE UDZIELENIA ZMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCEGO O KTÓRYM MOWA W ART. 67 U8T. 1 PKT. 6 USTAWY Pap
yin. WIE DOPUSZCZA się SKŁADANIA ofert częściowych
IX. . NIE DOPUSZCZA 8IE SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
XII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIE ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW. A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIE Z WYKONAWCAMI
1. W przedmiotowym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać pisemnie, drogą faksową, e-mail lub za pośrednictwem poczty, z zastrzeżeniem, że dla złożenia oferty wymagana jest forma pisemna.
2. Jeżeli w/w oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie^
3. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcą muszą odbywać się w języku polskim.
5. Korespondencję pisemną należy kierować na adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie 16-400 Suwałki, ul. Filipowska 20
Korespondencje w formie faksu należy kierować na numer telefonu (87) 562-89-71
Korespondencję przesyłaną drogą elektroniczną należy kierować na adres: e-mail:
biuro@mopr.suwalki.pl
6. Zamawiający niezwłocznie prześle treść zapytań wraz z wyjaśnieniem wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ, bez ujawnienia źródeł zapytania.
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przed upływem terminu składania ofert może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ. Dokonane w ten sposób zmiany przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ i są one dla nich wiążące.
8. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ.
9. Zamawiający na swojej stronie internetowej: www.mopr.suwalki.pl zamieści informacje i inne dokumenty zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Pzp.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą na zasadach określonych w art. 85 ustawy Pzp.
XIV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona w 1 egzemplarzu, odpowiednio wypełniona i podpisana z wykorzystaniem formularza stanowiącego Zał. Nr 1 do SIWZ.
1. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć oświadczenia wymienione w Dziale VI pkt. 1 SIWZ, które stanowią jej integralną część.
2. Wszystkie dokumenty składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego powinny być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zmówienia (Dz. U. z 2016 r. póz. 1126).
3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania

w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów należy dołączyć pełnomocnictwo lub jego kopię poświadczoną notarialnie.
4. W przypadku, gdy Wykonawca zastrzega i wykazał, że zastrzeżone informacje nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania gdyż stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.ll ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz.211.) muszą być oznaczone klauzulą: ,,Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania" . Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji wraz ze wskazaniem działań podjętych w celu zastrzeżenia tych informacji.
5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie w sposób zapewniający trwałość i czytelność tekstu. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
6. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane oraz podpisane lub parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Niespełnienie tego wymagania nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty, jednak wszelkie negatywne konsekwencje, mogące wyniknąć z niezachowania tego wymagania, będą obciążały Wykonawcę.
7. Poprawki powinny być naniesione czytelnie przez skreślenie oraz opatrzone datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym
8. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Oferty wielowariantowe nie będą rozpatrywane.
9. Ofertę wraz z załączonymi dokumentami należy umieścić:
o w zamkniętej kopercie zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz
zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert
o kopertę należy opatrzyć następującym dopiskiem: ,,Usługi społeczne - Oferta na usługi pocztowe
w obrocie krajowym i zagranicznym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Suwałkach.
Nie otwierać przed dniem 14.04.2020 r. do godziny 10:30".
Wszelkie oferty wniesione po terminie zostaną zwrócone niezwłocznie Wykonawcom bez otwierania.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, a także przekaże informację zgodnie z art.92 ustawy Pzp.
XVI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Przez cenę oferty za realizację danego zadania należy rozumieć wartość wyrażoną w złotych i groszach, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy za wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w SWIZ. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
2. Wykonawca podaje cenę w formularzu oferty (Żal. nr 1 do SWIZ).
3. Błąd rachunkowy w obliczeniu ceny, którego nie można poprawić na podstawie art.87 ustawy Pzp powoduje odrzucenie oferty.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SIWZ i uzyska najwyższą ilość punktów.
4. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie lub więcej ofert z tą samą ceną, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane we wcześniej złożonych ofertach.
5. O wynikach postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.92 ustawy Pzp.
XVIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE
ROZLICZENIA MIEDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCA
1. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
2. Rozliczenia finansowe miedzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
XIX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH- .TAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE oferty w celu zawarcia umowy w sprawie ZAMÓWIENIA publicznego
1. W przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza została złożona przez partnerów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp) przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać umowy regulującej ich współpracę przy realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli ofert w terminie, ceny i terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.
3. Zgodnie z art. 94 ust. la zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminów wskazanych w pkt. 2 w przypadku złożenia tylko jednej oferty w tym postępowaniu.
4. Termin podpisania umowy zostanie określony w zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana.
5. W przypadku zmiany osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zmiany oznaczenia podmiotu itp. należy fakt ten zgłosić w jednym z dopuszczalnych sposobów porozumiewania się do Zamawiającego przed terminem wyznaczonym na zawarcie umowy i przekazać Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające te zmiany, w celu prawidłowego przygotowania przedmiotowej umowy.
6. Termin podpisania umowy zostanie określony w zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana.
7. Zamawiający wyznaczy termin wybranemu Wykonawcy na przedłożenie wymaganych dokumentów warunkujących podpisanie umowy (numer NIP i nr rachunku bankowego).
8. W przypadku zmiany osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zmiany oznaczenia podmiotu itp. należy fakt ten zgłosić w jednym z dopuszczalnych sposobów porozumiewania się, do Zamawiającego przed terminem wyznaczonym na zawarcie umowy i przekazać Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające te zmiany, w celu prawidłowego przygotowania przedmiotowej umowy.
XX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie przewiduje wymogu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XXI. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
1. Istotne postanowienia oraz warunki należytego wykonania umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
2. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności prawnej ani finansowej za niezrealizowane zamówienia w całości.
4. Stosownie do art. 144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę polegającej na: zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy.
Kontakt:Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Wiesław Murawko, w dni robocze od 7;30 do 15;30
087-562-89-70
Kod CPV:64110000 - 0, 64112000 - 4, 64113000 - 1
Numer dokumentu:MOPR-DKA-ZP-341/1/20
Źródło: Internet i własne
Załączniki: