inwestycje.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 13982107 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2017-08-21
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie audytu sieci elektrycznej symulatora kontroli ruchu lotniczego
Organizator:WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA SIŁ POWIETRZNYCH PION KANCLERZA Dział Organizacyjny
Adres: ul. 2 Pułku "Kraków" Nr 22, 08-521 Dęblin
Województwo / powiat: lubelskie, pow. rycki
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 261 518 298
Opis:wykonanie audytu sieci elektrycznej symulatora kontroli ruchu lotniczego - ARTMACS.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Wszelkie informacje dostępne są na stronie: http://bip.wsosp.pl zakładka przetargi/niepodlegające ustawie.
W przypadku zainteresowania naszą propozycją proszę o przesłanie oferty cenowej wyłącznie na formularzu zamawiającego (załącznik nr 1).
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Dęblinie, przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna - pok. nr 116 w terminie do dnia 29.08.2017 r. do godz. 09.00. (Wjazd do Pałacu Jabłonowskich możliwy również od strony os. Lotnisko, od ul. płk. Pilota Szczepana Ścibiora).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i oznakować w następujący sposób:
Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych
ul. Dywizjonu 303 nr 35 08 - 521 Dęblin
,, Oferta w postępowaniu na wykonanie audytu sieci elektrycznej symulatora kontroli ruchu lotniczego - ARTMACS
Nie otwierać przed dniem 29.08.2017 r. godz. 10:00"
i opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
Termin składania:2017-08-29
Wymagania:Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
Do oferty należy dołączyć:
1. wypełniony formularz ofertowy
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (np. spółka cywilna, konsorcjum); pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Oferta musi być podpisana.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2
Przy wyliczaniu poszczególnych wartości należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. W przypadku, gdy parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5, to parametr setny pozostaje bez zmian, zaś w przypadku, gdy parametr miejsca tysięcznego wynosi 5 i powyżej, to parametr setny zaokrągla się w górę.
Kryterium wyboru oferty jest cena (cena - 100%).
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniającą wymagania Zamawiającego.
Termin płatności: Wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy zostanie zapłacone Wykonawcy przez Zamawiającego po wykonaniu przedmiotu umowy w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Kontakt:Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
w sprawach proceduralnych: Justyna Białek, tel. 261 518 298;
w sprawach merytorycznych: Dariusz Kołodziejski, tel. 261 517 727.
Źródło: Internet i własne
Załączniki: