inwestycje.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 19084220 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-04-06
Przedmiot ogłoszenia:Zakup laptopów
Organizator:Gmina Jarocin
Adres: Jarocin 159, 37-405 Jarocin
Województwo / powiat: podkarpackie, pow. niżański
Państwo: Polska
E-mail:
Opis:Rozpoznanie cenowe, bez zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
,, Zdalna Szkoła"
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 20 laptopów do nich dla 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Jarocin:
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jarocinie
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Domostawie
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Mostkach-Sokalach
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Zdziarach
- Szkoła Podstawowa Fundacji "Elementarz" z Oddziałem Przedszkolnym w Golcach 2. Sprzęt powinien posiadać następujące parametry:
- Ekran 15,6" o rozdzielczości 1920 x 1080 px,
- Procespr Intel Core i5,
- pamięć RAM 8 GB, -dyskSSD512GB,
- grafika intel UHD Graphics,
- wbudowana kamera w ramkę ekranu,
- wbudowany mikrofon,
- klawiatura numeryczna, -karta WI-FI 802.1 lac
- 20 oprogramowań MS Office dla szkół.
3. Nabywcą przedmiotu zamówienia jest Gmina Jarocin.
Miejsce i termin składania ofert: X. Składanie ofert.
1. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Jarocin osobiście lub za pośrednictwem poczty bądź kuriera.
2. Termin składania ofert upływa w dniu 15.04.2020r. o godz. 9.00.
4. Dla ważności złożenia oferty w terminie liczy się data i godzina dostarczenia oferty do miejsca wyznaczonego jak w ust. 1.
5. Oferty złożone po tym terminie, zostaną zwrócone bez otwierania.
Otwarcie ofert:3. Otwarcie złożonych ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Jarocin w dniu 15.04.2020r. o godzinie 915.
Termin składania:2020-04-15
Miejsce i termin realizacji:IV. Termin realizacji zamówienia.
Termin realizacji w ciągu siedmiu dni od dnia podpisania umowy.
Wymagania:II. Tryb udzjelenia zamówienia
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy PZP
2. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EUR netto.
3. Niniejsze zapytanie ofertowe wraz ze wszystkimi załącznikami do pobrania zostało zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Jarocin.
4. Postępowanie oraz realizacja przedmiotu zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
V. Okres gwarancji
1. Okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia - minimum 24 m-ce licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego.
2. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu nie wynikające z winy Zamawiającego. W okresie gwarancji wykonawca jest zobowiązany dokonać nieodpłatnej naprawy lub wymiany przedmiotu zamówienia.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków
1. O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie osoby fizyczne i prawne, które:
1) nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
Brak dokumentów lub złożenie dokumentów niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania ofertowego.
3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć:
1) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych) -
podpisane przez Wykonawcę należy przedłożyć w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu)
- podpisane przez Wykonawcę należy przedłożyć w oryginale lub uwierzytelnionej kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów.
VII. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Wykonawca: ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie.
2. Treść oferty: Ofertę należy przedstawić na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty -załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej alternatywne rozwiązania, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
4. Poprawki w treści oferty: wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany (również przy użyciu korektora) muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Pełnomocnictwo:
1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione
do reprezentacji Wykonawcy;
2) pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
VIII. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza niżej wymienione formy porozumiewania się z Wykonawcami:
1) środki komunikacji elektronicznej: poczta elektroniczna;
2) operator pocztowy;
3) kurier;
4) osobiste doręczenie.
2. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień w imieniu Zamawiającego jest: Sekretarz Gminy Jarocin
Pani Agata Pałka
3. Zamawiający dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane drogą elektroniczną należy przesyłać na adres dkutyla@gminajarocin.pl
5. Każda ze stron, która przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje drogą elektroniczną, ma obowiązek na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzić fakt jej otrzymania tą samą drogą.
6. W przypadku otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji drogą elektroniczną, której nie można odczytać, obowiązuje informacja negatywna.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
8. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął po upływie terminu jego składania lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
9. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie.
10. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim
Wykonawcom, którym przekazał zaproszenia bez ujawniania źródła zapytań.
IX. Opakowanie, oznaczenia i zaadresowanie oferty.
1. Wykonawca powinien umieścić ofertę w trwale zamkniętym, nie przezroczystym opakowaniu np. kopercie, uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Opakowanie powinno być zaadresowane
na Zamawiającego z dopiskiem: ,, Zdalna Szkoła" Nie otwierać przed.......2020r. godz. 9.15.
2. Opakowanie poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisane nazwą i adresem Wykonawcy.
XI. Informacje o trybie oceny ofert.
1. W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
2. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zaproszeniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Oferty, które nie zostaną odrzucone, zostaną poddane procedurze oceny, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszą cenę z punktu widzenia kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonej procedury w trybie zapytania ofertowego.
XII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cenę oferty (brutto) należy podać jako cenę ryczałtową, tzn. cenę za wykonanie całości zamówienia dla poszczególnych części osobno.
2. Wykonawca kalkulując cenę jednostkową brutto winien ująć wszystkie elementy i składniki cenotwórcze mające wpływ na cenę jednostkową. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT (wg obowiązującej stawki) zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym mogą być prowadzone wyłącznie w złotych polskich.
4. Wszystkie ceny należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.
XIII. Kryterium i sposób oceny ofert
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
1) Cena - waga kryterium 80 % (max 80 pkt);
2) Okres gwarancji - waga kryterium 20 % (max 20 pkt);
2. Sposób obliczania wartości punktowej dla poszczególnych kryteriów:
1) kryterium ,,cena" Kc - Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najniższej cenie otrzyma 80 pkt
Cena min
Kc =...............x 80
Cbad
gdzie:
Kc - ilość punktów w kryterium cena
C min - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu C bad - cena oferty badanej
2) kryterium ,,okres gwarancji" KGw - ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, a najdłuższy możliwy okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Ilość punktów w kryterium gwarancja obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najdłuższym okresie gwarancji otrzyma 20 pkt
Gw bad
KGw =........--- x 20
Gw max
gdzie:
KGw- ilość punktów w kryterium okres gwarancji G bad - okres gwarancji badanej oferty
Gw max - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji (nie więcej niż 60 miesięcy)
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia ten sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
XV. Dodatkowe informacje
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o miejscu i terminie zawarcia umowy.
Uwagi:XVI. Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jarocin z siedzibą 37-405 Jarocin 159
? Dane kontaktowe inspektora danych osobowych: tel. 15/8713141, e-mail: inspektordanych@gminajarocin.pl
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art., 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm), dalej ,,ustawa Pzp";
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
? Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Kontakt:Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień w imieniu Zamawiającego jest: Sekretarz Gminy Jarocin
Pani Agata Pałka
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane drogą elektroniczną należy przesyłać na adres dkutyla@gminajarocin.pl
Źródło: Internet i własne
Załączniki: