Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 126 betonowych płyt drogowych 3000x1500x150 do miejscowości Łeba, Ustka , Darłowo. Dostawa do miejscowości Łeba, Ustka, Darłowo wraz z rozładunkiem na koszt Dostawcy.
Miejsce i termin składania ofert:
6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub przesłania poetą na kopercie należy umieścić napis: ,,Zapytanie ofertowe na ,,Dostawę płyt drogowych " dla Urzędu Morskiego w Słupsku". Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15A w pok. nr 13 (Sekretariat, I piętro) do dnia 04.04-2019r. godz. 12:00.
Termin składania:
2019-04-04
Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy.
Wymagania:
3. Kryterium wyboru: Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej stanowi cena (łączna cena oferty brutto) - waga kryterium 100%. 4. Inne istotne warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 5. Wykaz dokumentów, które Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 3) wypełniony i podpisany formularz cenowy 7. Opis sposobu obliczenia ceny: 7.1. Wykonawca przedstawi cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia w sposób określony w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena netto realizacji zamówienia powinna odpowiadać łącznej wartości netto zamówienia wynikającej z Formularza cenowego. 7.2. W Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, Wykonawca dokona wyliczenia wartości netto realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o podaną szacunkową wielkość asortymentu. 7.3. Oferowana cena za realizację przedmiotu zamówienia powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, bez których wykonanie przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe (w szczególności koszty transportu i dostawy oraz podatek VAT). 7.4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2017 r, poz. 1221 z późn. zm.). 7.5. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8. Tryb oceny ofert: 8.1. Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty; - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 8.2. Oferty nieposiadające dokumentów wymienionych w punkcie 5 lub niezgodne w treści z zapytaniem ofertowym zostaną odrzucone.
Kontakt:
9. Kontakt z osobą prowadzącą zamówienie w imieniu Zamawiającego - Naczelnik Wydziału Zaopatrzenia i Transportu Igor Strąk, tel. 59 84819 90 wew.56, Starszy Inspektor Wydziału Zaopatrzenia i Transportu Mirosław Gliszczyński, tel. 59 848 19 90 wew.46