Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
Przedmiot zamówienia: ,,Dostawa kostki brukowej na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku" Wymagania związane z wykonaniem zamówienia: 6.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku elementów betonowych w postaci: a) Kostki brukowej typu HOLLAND, z fazką, kolor czerwony, w rozmiarach 60x100x200, grubości 6 cm, wibroprasowanej, dwuwarstwowej, gatunek I, w ilości 150 m2. 6.2 Wymagania dodatkowe: a) Dostawa materiałów odbywać się będzie na plac składowy Obwodu Drogowo - Mostowego w Harasiukach (Harasiuki 84B, 37-413 Harasiuki) transportem Wykonawcy. b) Oferowany przedmiot dostawy musi być zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami. c) Aprobatę techniczną lub dokument równoważny, potwierdzający jakość oraz dopuszczenie do stosowania w inżynierii komunikacyjnej, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy. d) Palety na których złożono i dostarczono przedmiot zamówienia podlegają zwrotowi, zgodnie z zapisami § 3 ust. 3 umowy, do dnia 24.11.2017 r. Koszty z tytułu odbioru palet ponosi Wykonawca. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia wielkości dostawy do 50% ilości zamówienia po cenie zaoferowanej w formularzu ofertowym, f) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert: 9.1 Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku, na adres: Racławice, ul. Rudnicka 15, 37-400 Nisko (osobiście, listem) na załączonym do zaproszenia formularzu ofertowym do dnia 23.10.2017 r. do godz. 10:00 Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną rozpatrzone. 9.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. 9.3 Oferta powinna być opakowana w jedną kopertę, zaadresowana na adres Zamawiającego z dopiskiem: ,,Oferta na dostawę kostki brukowej". 9.4 Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 14 dni od upływu terminu otwarcia ofert.
Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 23.10.2017 r. o godz. 10:10
Termin składania:
2017-10-23
Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do 7 dni od daty podpisania umowy