Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Siedlcach ul. Leśna 8 ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę kuponów podarunkowych w formie elektronicznych kart płatniczych dla pracowników PWiK Sp. z o.o. w Siedlcach. Zgodnie z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z póż. zmianami), powyższe zamówienie jest zamówieniem sektorowym. Postępowanie będzie prowadzone zgodnie z przepisami Regulaminu Wewnętrznego Udzielania Zamówień PWiK Sp. z o.o. w Siedlcach. Pełna treść regulaminu dostępna jest na stronie internetowej Spółki: www.ebip.com.pl/pwik Przedmiotem zamówienia jest dostawa kuponów podarunkowych w formie elektronicznych kart płatniczych (CPV: 30 16 30 00 9), do siedziby zamawiającego, w ilości 179 sztuk o łącznej wartości nabywczej 172 300,00 PLN wg zestawienia: 1. karta płatnicza z wartością 1 000,00 PLN...................................165 szt 2. karta płatnicza z wartością 900,00 PLN......................................1 szt 3. karta płatnicza z wartością 750,00 PLN......................................1 szt 4. karta płatnicza z wartością 700,00 PLN......................................3 szt 5. karta płatnicza z wartością 500,00 PLN......................................2 szt 6. karta płatnicza z wartością 450,00 PLN......................................2 szt 7. karta płatnicza z wartością 350,00 PLN......................................4 szt 8. karta płatnicza z wartością 250,00 PLN......................................1 szt
Specyfikacja:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Spółki, w pokoju nr 35a osobiście, w wersji elektronicznej lub za zaliczeniem pocztowym.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do 23.11.2017 roku do godziny 1000 w sekretariacie PWiK Sp. z o.o. 08-110 Siedlce ul. Leśna 8.
Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi 23.11.2017 roku o 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie Spółki.
Termin składania:
2017-11-23
Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia : 3 dni od daty podpisania umowy
Wadium:
nie wymagane
Wymagania:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów. Dokumenty wymagane od wykonawców: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wadium - nie jest wymagane Kryteria oceny ofert: Oferty będą przeliczane wg wzoru: : A+B+C, gdzie. A - Cena oferty w złotych - waga 10% B- Ilość punktów handlowo-usługowych na terenie miasta Siedlce akceptujących zapłatę kartą - waga 50% C-Ilość punktów handlowo-usługowych na terenie miasta Siedlce oferujących promocje w formie upustów lub rabatów do karty - waga 40% Termin związania ofertą - 30 dni od terminu składania ofert
Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:- Alina Janowska tel. (025) 640 28 16 w godz. od 800 do 1500 fax. (025) 643 65 93