inwestycje.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 20288514 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-11-26
Przedmiot ogłoszenia:Monitorowanie lokalu
Organizator:Urząd Miasta Otwocka
Adres: Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock
Województwo / powiat: mazowieckie, pow. otwocki
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel.: 22 779-20-01, fax: 22 779-42-25
E-mail:
Opis:zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pn: ,,Monitorowanie lokalu przy Ul. Kruczej 5 oraz przy Ul. Czaplickiego 7 w Otwocku w 2021 r."
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Monitorowanie na rok 2021 lokalu przy Ul. Kruczej 5 w Otwocku. Lokal przy Ul. Kruczej 5 w Otwocku jest własnością Gminy Otwock.
2. Monitorowanie na rok 2021 lokalu przy Ul. Czaplickiego 7 w Otwocku. Lokal przy Ul. Czaplickiego 7 w Otwocku jest własnością Gminy Otwock.
Miejsce i termin składania ofert: IV. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:
Formularz oferty cenowej należy złożyć:
1) w formie papierowej, osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miasta Otwocka, Ul. Armii Krajowej 5. 05-400 Otwock, z dopiskiem: ,,Monitorowanie lokalu przy Ul. Kruczej 5 oraz przy Ul. Czaplickiego 7 w Otwocku w 2021 r." Oferta musi wpłynąć do dnia 03.12.2020 r. o godz. 1600
lub
2) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: umotwock@otwock.pl w terminie do dnia 03.13.2020 r. do godz. 13.00 z dopiskiem w temacie: ,,Monitorowanie lokalu przy Ul. Kruczej 5 oraz przy Ul. Czaplickiego 7 w Otwocku w 2021 r."
Otwarcie ofert:V. Miejsce i termin otwarcia ofert. Otwarcie złożonych ofert cenowych nastąpi w dniu 04.12.2020 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku, budynek C pok. Nr 1.
Termin składania:2020-12-03
Wymagania:II. Kryterium oceny ofert: Cena- 100%
III. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu tj.:
1) Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków7, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Na potwierdzenie ww. Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 2 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone oświadczenia dla każdego z nich).
VI. Opis sposobu przygotowania oferty cenowej.
1. Ceny i termin wykonania zamówienia w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
2. Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
VII. Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Oferentowi nie otwarta. W przypadku, gdy oferta wpłynie po wskazanym terminie i godzinie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, Wykonawca zostanie poinformowany o tym fakcie e-mailem.
VIII. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę cenową przed terminem upływu jej składania.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta powinna:
1) być opatrzona pieczątką firmową.
2) posiadać datę sporządzenia.
3) zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, e-mail, numer NIP,
4) zawierać czytelny podpis Wykonawcy.
2. Oferta powinna zawierać: 1) wynagrodzenie brutto.
3. Oferta ma zawierać:
1) formularz ofertowy wg załączonego wzoru - zał. Nr 1, oraz szczegółowy kosztorys,
2) oświadczenie -- zał. Nr 2,
3) kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
4) Szczegółowy kosztorys ofertowy z wymienionym zakresem prac po wykonanych oględzinach lokalu, z podanymi szczegółowymi obmiarami i wymienionymi materiałami, które zostaną wykorzystane do zrealizowania zadania.
X. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni wykonawcę na podstawie najniższej ceny - 100%.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny. Zamawiający spośród ofert dokona wyboru oferty, która wpłynęła jako pierwsza.
XI. Inne istotne warunki zamówienia:
1. Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą oferującym najkorzystniejszą cenę w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy. Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
3. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania Wykonawców pocztą elektroniczną, oraz zamieszczając stosowne ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Otwocka.
XIII. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów (nie dotyczy formularza oferty) oraz wyjaśnień.
XIV. Zamawiający ma prawo wykluczyć Wykonawcę i/lub odrzucić jego ofertę, jeżeli Wykonawca/oferta nie spełnia wymagań określonych przez Zamawiającego.
XV. Zamawiający ma prawo do poprawienia omyłek rachunkowych, pisarskich lub innych nie powodujących istotnych zmian w treści oferty.
XVI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny.
Kontakt:XII. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:
Pani Sylwia Rogowska- Inspektor Wydziału Organizacyjnego i Spraw Pracowniczych tel: 22 779-20-01 w. 168
Źródło: Internet i własne
Załączniki: